Saturday 18 February 2012

Kumpulan Mrhaban

slm. Jiran wanita meneruskan program dan aktivitinya. Hari ini, 5.30 ptg kelas marhaban bermula di pimpin oleh Cikgu Maimunah, seorang guru di SK Cikgu Meor .....Padang Tenggala. Rentak dan Iramanya agak berlaian  dengan  yang  pernah saya belajar. agak payah juga saya nak menguasainye. Jenuh jugele kami mengulang2 ikut baris....Bila balik ke rumah suami saya marhaban yang spt saya dulu juge, jenuh saya nak menginatkan rentak terkini  .......nak cuba jaya , klu 2 minggu sekali belajo, entahle, klu kerap sikit, 2 atau 3 kali seminggu mungkin boleh.......Jom kite ghamae2 marhaban, ada zikir munajat, ade nasyid.....supaya tak rasa tertekan sangat dgn beban kerja2 di sekolah......pendekata campur orang , kata oghang Bote, kite sote......

No comments:

Post a Comment